Thursday, October 9, 2008

B I O G E


Bioge_sex ngaran kang sarong grupo

Duwang taon na ang nakaagi kang ini nabuo

Kami sarong dosena

Na ang mga karakter iba-iba


Ini sakong ginibo

Tanganing sinda pag orokrayon ko

Kung ini man ang mitsa na maraot ang grupo

Wara akong kasalan iyo?


Sa gabos ang lider pirmi ang naiinot

Kang sya aki pa, nagrabe gayod sa linanot

Dae mo sya paghalaton na magmurusot

Kung habo mo makamati ki takot.

Siya an glider sa gabos na bagay

Sa ka-toxican sya dae sanay

Turog digdi, turog duman

Sa igdaan man o tukawan.


Ang masunod sa lider syempre su bossing

Na dae mo lamang maikukumapara sa gading

Pasalamat ako ta kasundo ko sya

Kundi pati gayod ako pigsusumpa nya

Sa isog kang saiyang kiray

Tuhod mo magtataranglay

Ika saiya lang na magsunod

Kung habo mo rumuluhod.


Ining masunod simple sana

Pagpadaba kay X nya sariwa pa

Habang byuti nya nalalapa na.

Ang taong ini pag nadagit

Dadarapluson pati saimong singit.

Pansinon ta man ang saiyang likod

Na kaipuhan na gayod ki tukod

Dahil sa saiyang kuba

5 inches ang bawas sa height nya.


Itago ta sa pangarang ‘fifi’ ang masunod

Na kakambal ang kapalpakan gayod

Ang istorya dapat saiya priming pigtetake two

Eksplenasyon saiya dapat linawon mo.

Sa karaunan dae mapadaog

Pisngi nya parehong butog.


Ini man na saro samuya

Iriton pirmi kung mina istorya

Sa mga pig-iistorya nya

Maski interes mo wara na

Sya mataranm ta mataram sana.

Sa kagayunan nya sya nagtutubod

Pero kagayunan kaya saiya nagtutubod?


Ining masunod saro sa mga diwit

Kung minangarakngak malupit

Napundo ang saiyang pagtalubo

Naipon sa mga tabay nya garo

Saro sya sa mga minalas

Na ang karelasyon kuminalas

Kaya sya dagit sa mga halas

Na marara kung makasagpang.


Dae pagpaulukon ining matabaon

Ta taba nya saiyang nahahalon

Sabi nya sya daa kyut

Mag iyo ka nalang tanganing dae sya maanggot.

Ang saiyang ngimot daeng preno

Lalo na kung kadagit nya ang topic nindo.


Sarong lalaki ining isusunod ko

Sya pirmi sana silensyo

Kaya sya lugod garu weirdo.

Kung kami nagjojorowk

Siya man nag uulok

Minsan sya may mga banat man

Depende saimo king saimong sasakyan.


Masunod na si nanay

Na samong nagging kadamay

Makusog kung maka trip saimo

Lalo na syakung binuyong mo

Mga mata nyang garo nakadroga

Humanda ka kung ika na sayt nya na.


Ining masunod babaeng sadit sadit

Siya magayon hanggang panit

Siya gurang samo

Pero kung hilingon mo

Garu elementary ang kaiba mo.


Pagkatapos sa sadit, duman naman kita sa dakula

Dapat masunod ang mga muya nya

Dahil lang sa case sya humibi

Hanggang pagmata nya iyo pa ang pigsasabi

Siya madali mapikon

Kaya sana dae nya ini pagbasahon.


Ako sainda ang pinaka maorag

Na minsan makaurag orag

Ako sainda ang pinaka magayon

Kung si papa ko ang saimong kakahurunon.


Ini na sakong tatapuson

Ta ako igwa pa akong huruhapruson.. hehe

No comments: