Wednesday, October 8, 2008

Sakong Tigsik

Napili ko ang sakong eskwelahan

Na pagtirigsikon ang sakong mga nagka orebserbahan

Inutun ta na ang mga propesor asin propesora

Na ang mga utak may diit ng mga bara


Satong saru saruon

Sakong mga obserbasyon


Nanginginot na ining sarong propesora

Na nagtutukdo sa geria

Dae ko daw maaraman kung sya malingawon

O sadyang naggugurang na talaga.

Saiyang mga pigtataram uru utro

Dangag n asana ang dae pa makatuom

Kang saiyang mga anunsiyo

Si isay daw ini?

Haputa su tagsadiri.


Isunod ko na ining sarong maestro

Na pag minatukdo madangog puro istorya

“I have a friend” paborito niyang linya.

Siya maluya man sana

Pero garu reyna kung mina asta

Si isay daw ini?

Haputa su tagsadiri.


Minapangtulo ining sarong propesor

Kung minakimig kimig garo vibrator

Dae namamatunong sa tukawan

Ta pirmi gusting sya may ibabawan.

Siya sadit sadit

Pero kung minadiskarte malanit

Magagayon na estudyante saiyang kaugmahan

Asin saiya pang piglolodan.

Si isay daw ini?

Haputa su tagsadiri


Dae man makakaligtas ining si sir

Puon 1st year, siya idol ko

Sa katalian nya bilib ako

Mga estudyante, sya gusto

Ta nakakasabay sa moderno

Kaso ano daw ining balita

Na nakaabot sa sakong mga talinga

Aba! Aba! Si sir may ka date?

Ini daa nagyari kang apilyeysyon

Na sya dae nakaiwas sa tentasyon

Kung sabagay lalake man lang si sir

Na sa tukso minasuko

Si isay daw ini?

Haputa su tagsadiri.


Uning masunod libong ako

Kung sir o madam ang aapudon ko

Bali-balita na sya may pusong babae

Sa laog kang lawas ning lalake.

Mahilig siya sa mapuputing barako

Kung sa bilyar, paborito nya ang tako

Pero dahil sa hilig nyang ito

May sarong lalake na saiya nkabinggo

Pinaluwas nya na para habon ito

Kaso isipon man nyato

May nangangabas man na nakakalson sana?

Garu wara man, bako?

Si isay daw ini?

Haputa su tagsadiri


Mahapitan ta man daw kang tigsik

Ang mga estudyante na ang mga mata ko minalisik

Satuya man na isipon asin hulaan

Sakong mga maaagihan..


Mapuon kita digdi kay Miss

Perpekto siya sa sakong paghiling

Matali na, magayon gayon pa.

Puon na nakaklase ko siya

Hanggang sa ngunyan na kami magraduate na

Siya sakong pigrerespeto

Kung pwede ngani pagibuhan pa ki monumento.

Si isay daw ini?

Haputa su tagsadiri.


Ang susunudon ko bespren kang nainot

Siya man magayon kaso reputasyon nya raot

Kung sya nakahampang, kadakol saiyang mabuot

Pero kung sya tumalikod na, ay! Mga comment saiya masalimuot..

Sa mga lalake sya naeengganyo

Sa pachararmingan siya panalo

Dae syang pakiaram kung may agom o wara

Basta mapansinlang, siya maogma na

Mga propesor saiyang target

Mga lalake iling saiya easy-to-get

Kaherak man kung isipon

Kaso sya man sana naggigibo kan sadiri nyang supon

Si isay daw ini?

Haputa sa tagsadiri.


Ining masunod kong titigsikon

Sana sya dae mapikon

Sakuya man sanang tatarmon

Samong mga nagkairistoryahan

Sabi sa mga harambugan

Nagsusupay saiyang yaman

Wala too kung mambabae

Matibay pati kung minapili

Ang gusto ko man sana kuta

Gibo nya punduhon na

Magtinir sa sarong babae sana

Ta dipisil kung sya balikan kang karma

Si isay daw ini?

Haputa sa tagsadiri


Ining masunod na kolehiyala

Diit n asana

Uring kakolor nya na

Dae man akong ispup saiya

Sinabay ko sana sya

Ta pampalaba kung baga.

Si isay daw ini?

Haputa sa tagsadiri.


Sa mga iristoryahan, ining masunod dae mawawara

Puon kang nakaklase mi sya

Sa saiya dae nag nagpadaba

Kami saiya nahahambugan

Sa samuya gari pirmi nakikilaban

Ta tibay nya, gusto patunayan.

Si isay daw ini?

Haputa sa tagsadiri.


Ining sakong napiling pangremate

Sarong kwestyonableng lalake

Konek d dots ang drama kang face nya

Pwede pang magdonar ki lana

Ugali nya dae masikmura

Kang mga nakakaiba nya

Acknowledgment nya sa thesis sakong nabasa

Ang stayl garu speech na

Gabos na maestro pinasalamatan nya

Binuhos pa gabos na hinanakit

Asin mga namatian nyang pagsakit.

Si isay daw ini?

Haputa sa tagsdiri.


Hanngang digdi muna ini

Ta ubos na su pigngunguya kona mani

Ang mga nagkataramaan

Sori na sana, kaysay sala guilty kamo

Sa mga nagdedeny man na bako sinda ang pigdedescribe ko

Magtaga isip man kamo

Su ibang dae pa nakasabay digdi

Sa masunod kamo naman

Kaya hiro nindo luway luway sana

Tanganing dae ko kamu mailathala.

No comments: