Wednesday, October 8, 2008

Bararkadahang Tunay


Sa sakong pagtungtong sa kolehiyo

Sakong sinigurado, bado ko plantsado

Sa palibot ko ako nanibago

Naapektuhan pati paghangos ko


Sa sakuyang paglibot-libot

May mga piling taong nakakua kan buot ko

Sinda ang mga pig-aapod kong barkada

Na matagal maski pira pang dekada


Si TJ na ang sakong iinuton

Frenzip mi kang preparatory pa nagpuon

Siya ang pirmi ko kairiba

Harong nya nagging tambayan ko na

Tunay na barkada

Ang maiaapod ko saiya

Sa gabos na bagy siya minasuporta

Pwera sana kung ako sala na.


Ining masunod kong barkada

Sa kakornihan siya bida bida

Maski pa nahilaw ang pagiging sister mi

Pagpadaba ko saiya mapipirmi

Sa gayon nya asin buot

Dakol saiyang namumuot

Pero sa wakes may sarong lalaki

Na nagpatultol saiya, sakong masasabi.


Ini mang pangtulo, dae ko malilingawan

Maorag maski siya may kasaditan.

Ako saiya minahagad pasensiya

Kung siya man napipikon sa sakong mga tirada.


Si Jowni man na pirmi ko partner

Sa grupo siya ang dancer

Mabuot asin silensyo

Maarte ta may iaarte man.


Saro sa matatali sa klase

Sako man na nabarkada, si Pechy

Tultol asin maasahan.

Sa mamundo kong mga oras

Nagtatao siya ki kaugmahan

Makaulok siya pero dae nya namamalayan

Maski sya dagit na

Siya naka ismayl pa.


Santa in d making si Con

Saro ko pang barkadang makangalason

Dae sya tataong madagit

Maski tarman mo na ki malanit

Matali asin responsable

Ang performanz swabeng swabe.


Si Charm hinudyan ko

Pero sya dae man patatalo

Imahe siya ki kahinhinan

Biniyayaan pa ki katalian.


Ako sa sainda nagpapasalamat

Ta ako sainda inaangat

Kami dae nagbarayaan

Hanggang pangarap niamo makamtan

Dae ko sinda ipapadaog

Asin sa gabos sinda ko ihahambog

Dahil sainda ako nagging maogma

Salamat mga parenx sa gabos

Dios Mabalos!

No comments: